Svar.

Jag har fått frågor om hur jag mår. Tänkte svara på det. Jag mår bra! 🙂

Att det kan verka annorlunda i vissa inlägg är för att jag är en känslomänniska. En funderande, nyfiken, levnadsglad person som vill ha ut mesta möjliga av livet!

Jag är oxå en skrivande person. Att skriva är mitt främsta uttryckssätt, skrivandet är liksom direkt kopplat till min själ. Med det skrivna ordet kan jag dela med mig av mina tankar. Skriva av mig stunden och gå vidare. Har svårt att förställa och/eller censurera mig. Ni får det som det är.

Kanske att det kan låta dramatiskt ibland men kom ihåg att det är ord, staplade på varann, ihoplimmade med en känsla som jag skapar och som du som läsare väver in. Känslan är äkta där och då orden printas men det är en reflektion av stunden inte av livet i stort.

Vill tacka er som frågat och skickat fina kommentarer för omtanken. Det värmer mitt hjärta att ni tog er tiden. Fint. ❤

Om ni undrar hur det är? Just nu? Så är det bra. Väldigt bra. Hade det varit annorlunda hade ni fått veta det.

Idag blir en bra dag!
Kram..

20130131-082808.jpg
Så kan det va…

3 reaktioner på ”Svar.

Lämna en kommentar