Happy Birthday?

I morgon firar jag min första födelsedag här i Åre. Inget jag egentligen vill uppmärksamma då jag inte alls gillar att fylla år.

Inte på grund utav min ökande ålder utan för att jag är obekväm med hela tillställningen. Att stå i centrum och ha kalas och sånt. Nej sådant undanbedes bestämt från min sida. Låt dagen passera tyst förbi.

Men barnen är väldigt uppspelta och undrar vad jag önskar mig. Jag svarar som vanligt ingenting…

Oliver konstaterar att det kanske inte är så konstigt, jag vet ju ändå vad jag får varje år. En dammsugare.

Men så kommer de gemensamt fram till att vi ju hyr detta boende. All inclusive. Här ingår både möbler, husgeråd och städartiklar. Det vore helt enkelt inte rätt att ge mig en dammsugare till. Inte här.

Nej, det vore väl självaste faan om jag inte överraskas med något helt annat i år…

P.S Jag såg att Charlotte Perrelli är på väg till Åre. Kanske att hon är på väg hit för att sjunga för mig…?

3 reaktioner på ”Happy Birthday?

  1. Och jag villa ha allt ljus på mig! Av familjen då. Behöver inga flashiga fester och kalas men däremot vill jag att min familj för en gångs skull kan fjäska lite för mig med frukost på sängen och låta mig slippa alla hushållssysslor hela dagen.

    Sån’ é jag 😉

    Ps. Grattis i förskott om jag får järnsläpp i morgon … ❤

    • Du har en poäng där! Som jag faktiskt också vill ha! Jag vill absolut få njuta av dagen och slippa alla vardagliga hushållsbestyr. Äta gott och mysa med familjen det önskar jag på min dag!

      Tack för förskottet! 😘

Lämna en kommentar