Stress, stress…

Alltså tisdagar är inte min dag. Allt händer på tisdagar.

Föreläsning till klockan 16:30 som aldrig slutar innan 16:45. Direkt efter det måste jag kasta i Oliver nåt att äta och sen är det full fart till dagis för att hämta Freja och så vidare för att lämna Oliver på hans fotbollsträning.

Hem som en dåre och på 45 min laga middag och servera (och förhoppningsvis hinna äta med) de övriga barnen för att sen åka tillbaka till fotbollsplanen för att hämta Oliver och lämna Wilma.

Hem igen och ge Oliver middag, se till att han kommer in i duschen och ta hand om disk å sånt. En timme har jag då på mig för klockan åtta är det sen dags att åka och hämta Wilma. Det blir galet mycket körning hit å dit med fyra glada, aktiva barn!

När Wilma är färdigspelad så bär det av hem igen (sista turen) för att förbereda morgondagen och se till att alla barnen borstar tänder och kommer i säng.

Och S E N får jag slänga mig i soffan och somna….eller nej just det, det är då jag ska ta fram alla böckerna och börja plugga. Det är mycket att läsa….zzz

Det är iallafall skönt att bo i en härlig miljö! När allt stressar ihop sig så att magen blöder är det skönt att kunna gå ut och blicka ut över det här.

20130910-192427.jpg

20130910-192447.jpg

20130910-192508.jpg

Och det är tur att man har den här donnan som tvingar en att pausa och gå ut…

20130910-192615.jpg

20130910-192625.jpg
ÅRE – som balsam för själen…😊

Lämna en kommentar